Zwroty i reklamacje

ADRES dla zwrotów, reklamacji oraz wymian

EUROWEST
ul. Okrężna 4A
33-104 Tarnów
 

ZWROTY

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny.

2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy skleposfera@gmail.com
 
3. Termin  odstąpienia od umowy wynosi 14 dni i jest liczony od dnia dostarczenia produktu Kupującemu lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. Odesłanie towaru powinno nastąpić  niezwłocznie, nie później w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.
 
4. W przesyłce Kupujący powinien umieścić wypełniony formularz odstąpienia od umowy, dostępny obok lub kartkę z imieniem i nazwiskiem Kupującego, nickiem z Allegro, numer konta do zwrotu należności oraz informację w jakim celu odsyłany jest towar - zwrot, wymiana czy reklamacja. 
 
5. Towar należy odesłać przesyłką rejestrowaną, na adres firmy Eurowest Sp. z o.o. ul. Okrężna 4A, 33-104 Tarnów
 
6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
 
7. Po otrzymaniu towaru Sprzedający zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego.

8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
 
9. Zwrot należności nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy

10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem.

11. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności,jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

12. Kupujący jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości kupionego produktu,  jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Kwota zwrotu zostanie odpowiednio pomniejszona o kwotę wynikającą ze spadku wartości produktu.

 

REKLAMACJE 

1. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się tylko produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady Sprzedający odpowiada na zasadach Rękojmi za wady,  w  rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w  zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz  art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego. 
 
2. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem skleposfera@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - Imię i nazwisko Kupującego oraz nazwę użytkownika Allegro - Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji - Krótki opis usterki, okoliczności uzasadniające reklamację. W miarę możliwości, proszę także przesłać w e-mailu zdjęcia reklamowanej usterki produktu.
 
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej  uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
 
4. Powyższe informacje należy również umieścić w przesyłce z reklamowanym przedmiotem. 
 
5. Towar należy odesłać przesyłką rejestrowaną, na adres firmy Eurowest Sp. z o.o. ul. Okrężna 4A, 33-104 Tarnów
 
6. Kupujący powinien tak zabezpieczyć zwracany przedmiot, aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu.  
 
7. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 
 
8. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail Kupującego.
 
9. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami,  sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z  tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.  
 
10. Jeżeli reklamacja zostanie uznana Sprzedający w pierwszej kolejności ma prawo naprawić produkt lub wymienić na nowy,  rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 

 

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.