Najczęściej zadawane pytania
- Czy ze względu na pandemię COVID-19 są opóźnienie w wysyłce?
Zamówienia są terminowo realizowane, w ciągu 24 godzin od zakupu.
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
Wszystkie produkty widoczne w naszym sklepie są dostępne. Dodatkowo mogą Państwo sprawdzić dostępność produktu, wchodząc na dany produkt. Pod ceną produktu znajduje się informacja o dostępności.
- Jaki jest czas wysyłki zamówień?
Zamówienia wysyłane są w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku.
- Ile zajmuje dostawa?
Przesyłki dostarczane są w ciągu 24 godzin od nadania, w dni robocze.
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na podany w zamówieniu adres e-mail, są przesyłane informacje na temat realizacji zamówienia. Dodatkowo status zamówienia można też sprawdzić logując się do swojego konta założonego na Sklepo-Sfera.pl.
- Jakie formy dostawy są dostępne?
Można wybrać przesyłki kurierskie obsługiwane przez DPD oraz paczkomaty Inpost.
- Ile zapłacę za przesyłkę?
Koszt przesyłek DPD i Inpost wynosi 9.90 zł, niezależnie od wielkości zamówienia. Przy większych zamówieniach możliwa jest darmowa przesyłka. Kwota zamówień z darmową przesyłką podana jest w koszyku.
- Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
przelew na konto bankowe,
płatność za pobraniem,
płatność elektroniczna (przelew on-line).
- Czy płatności na stronie są bezpieczne.
Tak, płatności oraz Twoje dane są bezpieczne, ponieważ strona Sklepo-Sfera.pl posiada certyfikat bezpieczeństwa SSL, który służy do szyfrowania danych. Dzięki temu masz pewność, że dane, w tym również te wrażliwe, są chronione. Spokojnie można płacić kartą lub innymi metodami płatności, bez obaw, że z powodu braku zabezpieczeń ktokolwiek niepowołany może zyskać dostęp do danych.
- Co jeśli moja płatność nie zostanie zrealizowana.
Może zdarzyć się sytuacja, kiedy podczas płatności nastąpi jakiś błąd i płatność nie zostanie zrealizowana, wtedy należy ponownie zrobić zamówienie. Nie ma możliwości ponowienia płatności.
- Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury.
- Jak zmienić moje zamówienie?
Można modyfikować zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania zamówienia, modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 603 445 592.
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Można anulować zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysyłki zamówienia anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 603 445 592.
- Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić status przesyłki.
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję 12 miesięcy, obowiązującą na terenie Polski.
- Co zrobić z uszkodzoną przesyłką?
W takiej sytuacji należy poprosić kuriera o spisanie protokołu oraz powiadomić o tym nasz sklep. Należy również przesłać nam e-mailowo kopię protokołu. W przypadku przesyłek paczkomatowych, należy zgłosić uszkodzenie przesyłki w jednym z oddziałów Inpost oraz spisać z pracownikiem protokół, który następnie należy przesłać e-mailowo do naszej firmy.
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
- Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Zakupów można dokonać bez rejestrowania konta w naszym sklepie. Jednak decydując się na opcję z rejestracją, będziesz mieć możliwość korzystania z dodatkowych opcji takich jak podgląd historii zamówień, śledzenie statusu złożonego zamówienia.
- Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Zamówienia realizowane są tylko na terenie Polski.
- Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?
Obecnie nie możemy jeszcze zaoferować odbioru osobistego zamawianych towarów.
- W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwrot?
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.