Najczęściej zadawane pytania

 

  • Czy ze względu na pandemię COVID-19 są opóźnienie w wysyłce?

Zamówienia są terminowo realizowane, w ciągu 24 godzin od zakupu.

 

  • Jak sprawdzić dostępność produktów?

Wszystkie produkty widoczne w naszym sklepie są dostępne. Dodatkowo mogą Państwo sprawdzić dostępność produktu, wchodząc na dany produkt. Pod ceną produktu znajduje się informacja o dostępności.

 

  • Jaki jest czas wysyłki zamówień?

Zamówienia wysyłane są w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku. 

 

  • Ile zajmuje dostawa?

Przesyłki dostarczane są w ciągu 24 godzin od nadania, w dni robocze.

 

  •  Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na podany w zamówieniu adres e-mail, są przesyłane informacje na temat realizacji zamówienia. Dodatkowo status zamówienia można też sprawdzić logując się do swojego konta założonego na Sklepo-Sfera.pl.

 

  • Jakie formy dostawy są dostępne?

Można wybrać przesyłki kurierskie obsługiwane przez DPD oraz paczkomaty Inpost.

 

  • Ile zapłacę za przesyłkę?

 Koszt przesyłek DPD i Inpost wynosi 9.90 zł, niezależnie od wielkości zamówienia. Przy większych zamówieniach możliwa jest darmowa przesyłka. Kwota zamówień z darmową przesyłką podana jest w koszyku.

 

  • Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

przelew na konto bankowe,

płatność za pobraniem,

płatność elektroniczna (przelew on-line).

 

  • Czy płatności na stronie są bezpieczne.

Tak, płatności oraz Twoje dane są bezpieczne, ponieważ strona Sklepo-Sfera.pl posiada certyfikat bezpieczeństwa SSL, który służy do szyfrowania danych. Dzięki temu masz pewność, że dane, w tym również te wrażliwe, są chronione. Spokojnie można płacić kartą lub innymi metodami płatności, bez obaw, że z powodu braku zabezpieczeń ktokolwiek niepowołany może zyskać dostęp do danych.

 

  • Co jeśli moja płatność nie zostanie zrealizowana.

Może zdarzyć się sytuacja, kiedy podczas płatności nastąpi jakiś błąd i płatność nie zostanie zrealizowana, wtedy należy ponownie zrobić zamówienie. Nie ma możliwości ponowienia płatności.

 

  •  Co to są kupony rabatowe?

 W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

 

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. 

 

  • Jak zmienić moje zamówienie?

 Można modyfikować zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania zamówienia, modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 603 445 592.

 

  • Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Można anulować zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysyłki zamówienia anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 603 445 592.

 

  • Gdzie jest moja przesyłka?

 Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić status przesyłki. 

 

  • Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję 12 miesięcy, obowiązującą na terenie Polski. 

 

  • Co zrobić z uszkodzoną przesyłką?

W takiej sytuacji należy poprosić kuriera o spisanie protokołu oraz powiadomić o tym nasz sklep. Należy również przesłać nam e-mailowo kopię protokołu. W przypadku przesyłek paczkomatowych, należy zgłosić uszkodzenie przesyłki w jednym z oddziałów Inpost oraz spisać z pracownikiem protokół, który następnie należy przesłać e-mailowo do naszej firmy.

 

  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

 

  • Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Zakupów można dokonać bez rejestrowania konta w naszym sklepie. Jednak decydując się na opcję z rejestracją, będziesz mieć możliwość korzystania z dodatkowych opcji takich jak podgląd historii zamówień, śledzenie statusu złożonego zamówienia.

 

  • Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Zamówienia realizowane są tylko na terenie Polski.

 

  • Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Obecnie nie możemy jeszcze zaoferować odbioru osobistego zamawianych towarów.

 

  • W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwrot?

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. 

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.